DISKOFEST
Holdet bag 0. og 1. klasses Diskofest melder tilbage om en helt fantastisk aften, glade feststemte børn, og hele arrangementet forløb godt. Helt sikkert noget, vi vil vende tilbage til.

NU ER DET NU!
I dag starter den årlige koloni i Spiloppen, juhuu, og vi glæder os rigtig meget til et par fantastiske dage med middelalderen som tema! I morgen er vi sammen med
hele indskolingen, og vi er sikre på, at vi får en sjov og lærerig fredag også. Kolonien slutter fredag kl 13.30-14.30, hvor der er fælles kagebord. Info er sendt ud.

FØRSKOLEGRUPPEN
Førskolegruppen er ved at have indfundet sig godt i Spiloppen, og der bliver taget godt hånd om børnene. I en periode har vi arbejdet struktureret med vores eftermiddagsaktiviteter, hvor børnene melder sig på det, de har lyst til. Dette vil vi fortsætte med, da vi ser, at det skaber bedre leg, færre konflikter og bedre overblik.

ØVRIG INFORMATION
Vi har sagt farvel til Toke, som var i praktik i ca 4 uger – tak for denne gang.

Sommerferien nærmer sig, og for de børn, der er tilmeldt, åbner vi altid sammen med børnehaven og lukker sammen, som vi plejer.
De dage, der er mange Spilopbørn, går vi i Spiloppen.

Mange sommerhilsner fra

Birgitte, Mikkel, Rasmus, Mette og Mika