Så gik vi lige her og troede, at foråret var kommet over os, og så kommer der i stedet en ordentlig omgang sne, men er der noget, vi elsker i Spiloppen, så er det altså det hvide kolde vejr!

SIDEN SIDST
Vi havde en rigtig hyggelig dag med Spiloppe-markedet. Nogle børn havde fået lidt penge med hjemmefra til at handle for. Det var en fornøjelse at se børnene sælge og handle hos hinanden og sammen gå i caféen for at købe kage og saft.

NÅR MAN GÅR HJEM FRA SPILOPPEN
Vi vil så gerne passe godt på jeres børn, så derfor vil vi gerne, at jeres barn får sagt farvel til de voksne, ligesom de kommer og siger goddag. Er man i gang med en leg med sine kammerater, kan barnet spørge, om han/hun skal rydde noget op, inden vedkommende går hjem.

Spontane legeaftaler er velkomne, vi vil dog gerne have besked på sms eller på opkald, at det er okay.

KOMMENDE AKTIVITETER
I vinterferien var der officielt Pandekagens dag. Det vil vi også fejre her i Spiloppen, så på torsdag i forbindelse med maddag, vil nogle elever fra 3. kl være med til at lave nogle aktiviteter med pandekager, bl.a. skal vi prøve en forhindringsbane.
Den 30. marts vil vi til eftermiddagsmad sørge for en let ”påskefrokost”, og vi vil her op til have fokus på påskerier i Spiloppen.

Vi glæder os til en fantastisk måned sammen!

Mange forårshilsner
Birgitte, Mette, Rasmus, Mikkel og Mika