VELKOMMEN TILBAGE
Efter en dejlig juleferie er det rart at komme tilbage og være sammen igen. Vi har i den første uge fået snakket, set og været sammen med børnene, fået lyttet til mange beretninger om julen hos dem hver i sær og om, hvordan nytåret blev fejret.

SIDEN SIDST
I december havde vi julefrokost, hvor der blev serveret både brød med forskelligt pålæg og risengrød. Der blev spist godt, og vi havde en hyggelig dag sammen.
Hele indskolingen var med til julebanko, nogle havde ikke prøvet det før, så det blev en ny oplevelse, man måske kan se frem til en anden gang.

KOMMENDE AKTIVITETER
Vi bevæger os snart ind i et nyt tema, hvor vi dykker ned i børnenes interesser, og i samspillet vil der kunne opstå nye og spændende aktiviteter.

Den 25. januar er der minimus-koncert kl 14.15 i salen, og efterfølgende bliver der serveret kaffe i Spiloppen. Vi vil så gerne, at alle er en del af fællesskabet, både forældre og børn, derfor er Spiloppen efter koncerten åben for ALLE forældre og børn i indskolingen, der kunne have lyst til en kop kaffe/saft.

VINTERFERIE & FREDAGSFRI
Der er AKTIV tilmelding til uge 8 samt fredagen før, d. 17. februar, som er skolefri – dvs. meld tilbage, hvis i har behov for pasning disse dage.
I hele uge 8 er vi sammen i børnehaven.

Mange vinterhilsner fra os i Spiloppen
Mette, Rasmus, Birgitte, Mikkel, Mellie og Mika