GODT NYTÅR TIL ALLE FAMILIER!

TERMINSPRØVER
I hele uge 4 afholdes terminsprøver for 8. og 9. klasse – klasselærerne udsender yderligere information.

EMNEUGE
I uge 6 bliver undervisningen som vanligt omlagt, så den foregår på tværs af alle klasser. Temaet i år er Diversitet, og vi ser frem til en spændende uge – nærmere information udsendes senere.
Ugen slutter af med:

SKOLELØRDAG 10. FEBRUAR
Hvor vi inviterer forældre og andre interesserede på besøg, så vi kan få lov at vise, hvad vi har arbejdet med i ugens løb.
Dagen varer fra 8.40-11.15, hvorefter der er:

VEDLIGEHOLD
Som er det årlige rengøringsevent, hvor forældre og elever er med til at give skolen en omgang knofedt, så den er forårsklar og fin til resten af skoleårets aktiviteter.

NB
MØDE VEDR. VEDLIGEHOLD FOR FORÆLDRERÅD ONSDAG D. 31. JANUAR FRA 16.30-17.30.

SKØJTEDAG
Torsdag d. 15. februar drager alle mand af gårde til en munter dag på isen i Iscenter Nord i Frederikshavn – yderligere information udsendes senere.

FREDAGSFRI
Fredag d. 16. er der fredagsfri og således ingen undervisning.