TILSYNSERKLÆRING
Skolens tilsynsførende har nu lavet tilsynserklæringen færdig – læs den flotte beskrivelse af skolens miljø og undervisning her: Tilsynserklæring 2023-2024

MØDE VEDR. VEDLIGEHOLD
Onsdag d. 19. juni kl. 17.00 er der møde for alle forældreråd vedr. sommerens vedligehold – forældrerådene vil også blive indkaldt direkte.

SOMMERFAGDAGE
I dagene op mod sommer fra d. 20.-27. juni vil skemaet blive brudt op og erstattet af fagdage med meget blandet indhold, ikke mindst ture ud af huset.
Mødetidspunkt er som udgangspunkt 7.55-12.30 med mindre, klassen skal på tur – klasselærerne vil udsende program for dagene.
Hjemkørsel 12.30 og ved behov 14.00.

DIMISSION
Årets dimissionsfest afholdes mandag d. 24. juni, 19.00 – de involverede får mere information direkte.

SOMMERFERIEAFSLUTNING
Fredag d. 28. juni slutter vi skoleåret af med fællessamling i salen fra ca. 10.45 – alle er velkomne!
Mødetiden er 8.40-11.15.

SOMMERVEDLIGEHOLD
Søndag d. 30. juni indkaldes der til sommervedligehold fra 8.30-13.00, hvor vi glæder os til at præsentere en ny model for vedligehold.
Dagen starter med fælles velkomst og rundstykker – forældrerådene medbringer kaffe/te.

TILBUD OM LIVREDDERCAMP
Skal dit barn lære at redde liv?
I uge 29 går det løs på Løkken strand, hvor vi igen afholder livreddercamp for børn og unge i alderen 8-15 år.
På campen vil dit barn lære og opleve:

• Sikkerhed og livredning
  • Førstehjælp
  • At begå sig på stranden samt i havet
  • Sociale aktiviteter i vand og på land

Vi har i Løkken ekslusivt valgt at sætte endnu mere fokus på det sociale liv blandt deltagerne. Derfor har vi hver dag efter undervisning planlagt fællesaktiviteter rundt omkring i Løkken by.
Her kan man som deltager på Løkkens Camp vælge at deltage i fællesaktiviteterne de dage man har lyst og tid – og det er helt gratis.
Tilmelding: https://www.dgi.dk/svoemning/arrangementer/202401756004
Kontakt: Tlf. 61686857 josefinemariesvendsen@gmail.com