TILBAGE TIL NORMALEN
Den første uge uden restriktioner her i Spiloppen har været glædelig både for børn og voksne. Vi glædes over, at vi kan være samlet på den samme side udenfor, så vi kan igen få gang i bålet og spise vores eftermiddagsmad i vores ”gamle” grupper, som er på kryds og tværs af klasserne.

I onsdags lavede vi snobrød med børnene, deR havde været med til at snitte pinde, tænde op i bålet, og selve processen med at få bagt det perfekte snobrød gik de meget op i, og at det ovenikøbet smagte skønt var prikken over i’et – det var en stor succes, og sådan noget lignende vil vi lave mere af fremadrettet!

FORÆLDREEFTERMIDDAG
Vi har længe gerne ville holde en eftermiddag, hvor vi kunne byde jer forældre indenfor. Derfor sæt gerne kryds i jeres kalender den 16.2. og vi er klar fra kl 14.15. Vi byder på kaffe, vand og lidt lækkert. Vi har kaffe på kanden frem til 15.30.

FASTELAVNSMARKED 3. marts
Endnu en dato, I skal være opmærksomme på,  er vores fastelavnsmarked, som vi vil holde torsdag d. 3. marts. Der kommer en invitation og ”billetter” med hjem, som børnene skal bruge denne dag. Denne dag vil være for hele indskolingen, og vi kunne godt bruge et par forældre, der kunne være friske til at give en hånd med, fx til vaffelbagning og servering. Meld gerne tilbage på sms, email eller tage fat i en af os i Spiloppen.

VIKARER
Vores vikar Cecilie har fået fast arbejde, men det er ikke udelukket, vi af og til vil se hende i Spiloppen alligevel. Helena har haft sin første dag som vikar, hun er selv tidligere elev på skolen, og Helena vil gerne være vikar fremadrettet i Spiloppen. Haldur, som tidligere har været i praktik, er nu vikar. Vi værdsætter vores vikarer rigtig meget!

Mange hilsner fra os i Spiloppen