ALENE HJEMME PÅ NETTET – få hjælp hos Genvej til dit barns digitale liv
Har du hørt om DRs nye dokumentar “Alene hjemme på nettet”, der lige nu kan streames på DRTV og sendes mandag på DR1, hvor 50 børn og unge mellem 12 og 18 år fortæller om deres oplevelser på nettet?
Genvej er et tilbud til dig som forælder, hvor du kan få hjælp til at engagere dig i dit barns digitale liv – læs mere her: Genvej – til dit barns digitale liv 2024

www.genvej.org, Facebook og Instagram kan du finde øvelser, råd og viden om en lang række problematikker og emner, som børn og unge kan støde på online. Det kan fx være digital mobning, gaming, digitale krænkelser, beskyttelse af privatliv, influencere og reklamer, skærmtid, sociale medier og digitale fællesskaber.

Genvej – til dit barns digitale liv er et partnerskab mellem Ole Kirk’s Fond, Trygfonden og Forbrugerrådet Tænk i samarbejde med Red Barnet, Børns Vilkår, Mary Fonden og Medierådet for Børn og Unge samt en række andre aktører.

På vegne af Genvejs sekretariat,

Maria Bach Sørensen