Kære familier

Julen er lige om hjørnet, og snart skriver vi 2022. Selvom året igen har været præget af en vis ting, som begynder med c, har vi haft mange dejlige oplevelser på skolen – både i de enkelte klasser og hele skolen sammen, bl.a. disse:

4. klasse har lavet omvendt julekalender og samlet ind til SOS-børnebyerne – 9. klasse er netop blevet færdige med projektopgaven – 3. klasse har lavet cirkus – 7. klasse var på lejrskoletur til Bornholm – 8. klasse har deltaget i Skills og Årets sejeste 8. klasse i Aså – 5. klasse har solgt lodsedler for Børnehjælpsdagen og været i Oceanariet – 1. klasse har spillet julebanko – 6. klasse har selv planlagt undervisningen en hel uge og 2. klasse har lavet juleopgaver til “Mie og Nissen”.
Hele skolen havde en fantastisk dejlig Mega-Motionsdag lige før efterårsferien, hvor klasserne på kryds og tværs var i aktion fra morgen til aften – den dag glemmer vi sent!

Lige her før jul har 0. klasse spillet julekrybbespil med 3. klasse som kor, helt som de plejer – dog uden gæster i kirken. Heldigvis blev krybbespillet optaget af Leonora fra 6. klasse, så alle klasser har kunnet se krybbespillet sammen med deres lærere i dag.

Fra alle os til alle jer:

Glædelig jul & godt nytår – vi “ses” til hjemmeundervisning mandag d. 3. januar.
NB – nye skemaer udsendes i uge 51.