TOLSTRUP-STENUM FRISKOLE 35 ÅR
Velkommen tilbage til et nyt skoleår, hvor vi kan fejre skolens 35-års jubilæum!
Vi glæder os til at se jer alle i morgen, mandag d. 14. august, fra 8.40-10.00, hvor vi på festlig vis starter skoleåret i forhallen og efterfølgende sender eleverne ud til deres klasser.
Herefter er der rundstykker og kaffe på kanden til de voksne.

SKOLEBODEN
Skoleboden er klar fra uge 33, hvor der mandag-onsdag og fredag sælges følgende

• Juice, icetea og kakao, 5 kr.
  • Müslibar, 5 kr.
  • Pizza, 10 kr.
  • Pølsehorn, 5 kr.

Tirsdag og torsdag sælges drikkevarer og müslibarer.
Der kan købes klippekort og betales med kontanter eller MobilePay.

PERSONALE
Mika er stoppet som Spilopleder for at blive fuldtidsplejemor, så vi er i gang med at finde en afløser for Mika.
Vi takker Mika for det store engagement og den fine indsats her på TSF og ønsker Mika det allerbedste for tiden frem.

KORKESTER
Korkester er et frivilligt og gratis tilbud til eleverne i 4.-6. klasse, hvor der synges og spilles hver mandag fra 13.20-14.05. Korkester optræder ved bl.a. Kunstudstillingen – læs mere om Korkester her: Korkester 23-24

SPILOP-PLAN
Se plan for dagsrytmen i Spiloppen her: Spilop skema

LÆRERKURSUS
Tirsdag d. 15. august slutter undervisningen 13.15,  da alle lærerne skal på kursus i Textanalyzer.

FOKUSDØGN
7.-9. klasse skal ”Ud i det blå” fra torsdag til fredag i kommende uge – yderligere information er sendt direkte til de involverede klasser.

FORÆLDREMØDER
Sensommerens forældremøder ligger således

• Udskolingen, 22. august, 17.00
  • Mellemtrin, 24. august, 17.00
  • Indskoling, 29. august, 17.00

Alle møderne starter fælles i salen, hvorefter man går ud i klasserne

TILSKUD TIL SKOLEPENGE
Frist for ansøgning er 1. september – find ansøgningsskema her: Forældreansøgning 23-24

SKOLEFOTO
31. august og 1. september kommer skolefotografen på visit – nærmere information udsendes via klasselærerne.