Kære alle!

Sommerferien nærmer sig med hastige skridt, så hermed årets sidste nyhedsbrev.

PERSONALE
Som flere af jer sikkert ved, har Mette Vingaard fået job som organist og stopper derfor ved skoleårets udgang.
Mette har været ansat på skolen siden 2001 med en kort pause fra 2008 til 2010. Mette har haft mange forskellige fag og været klasselærer for mange klasser, men allermest kommer vi nok til at huske Mette for musikken. Tusind tak for din på alle måder store indsats, Mette – held og lykke med alt det nye, du skal i gang med!

SKEMA
Vi er naturligvis i gang med at finde en afløser for Mette, men der vil gå nogle uger, før det er på plads, så derfor vil skemaerne først kunne blive udsendt i uge 32.

SOMMERFERIEAFSLUTNING
Fredag er skoleårets sidste dag, hvor vi som vanligt slutter af med et brag og synger feriesangen fra ca. 10.45 – alle er velkomne!

SOMMERVEDLIGEHOLD
Søndag d. 30. juni indkaldes der til sommervedligehold fra 8.30-13.00, hvor vi glæder os til at præsentere en ny model for vedligehold.
Dagen starter med fælles velkomst og rundstykker – læs nærmere her: Sommervedligehold forældreinformation 2024

TAK FOR I ÅR – VI SES D. 12. AUGUST, 8.40-10.00