TUSIND TAK FOR EN DEJLIG SKOLELØRDAG!
Tusind tak til alle forældre for fint fremmøde ved skolelørdag og vintervedligehold.
Vi håber, I nød dagen – både i skolens store fællesskab og ude i de enkelte klasser.

SKØJTEDAG
Torsdag d. 16. februar tager hele skolen på tur til Arena Nord i Frederikshavn, hvor vi skal muntre os på isen – se mere information om dagen her: Skøjtedag 2023

FREDAGSFRI
Fredag d. 17. februar er der ikke undervisning.

FORÆLDREDAG – NB NY DATO
Onsdag d. 1. marts inviterer vi til forældredag fra 7.55-11.15 – der er kaffe på kanden, og vi glæder os til at se jer!

INTRODAGE FOR 8. KLASSE
Hele uge 10 byder på introdage for 8. klasse – yderligere information udsendes via klasselærer.

SKOLE-HJEMSAMTALER
Forårets skole-hjemsamtaler foregår tirsdag og torsdag i uge 11 samt onsdag i uge 12 – invitationer udsendes i uge 7.

KUNST I STENUM 2023
Årets kunstudstilling løber af stablen d. 25.-26. marts, så kom og få en smuk oplevelse denne weekend – program udsendes senere.
NB
Fredag d. 24. marts slutter al undervisning klokken 12.30.

TILBUD FRA MASKEN
Hermed tilbud fra sundhedsplejersken om samtalegruppe til børn og unge af forældre, som har en psykisk sygdom eller et misbrug: Publikation.masken