PÆDAGOGISK EFTERMIDDAG
Da alle lærere skal på pædagogisk eftermiddag torsdag d. 11. maj, slutter al undervisning 12.30 denne dag.

DISKOFEST I SPILOPPEN
Torsdag d. 11. maj er der diskofest for 0.-1. klasse i Spiloppen – læs mere her: Diskofest i Spilloppen

SIDSTE SKOLEDAG
9. klasse har sidste skoledag onsdag d. 17. maj, så denne dag vil afgangsklassen traditionen tro overtage undervisningen for en kort stund.

INFORMATION FRA NT VEDR. SKOLEKORT
De elever, som går ud af 9. klasse, får automatisk afmeldt deres buskort, men til øvrige elever, der har buskort i dag, bliver der automatisk genbestilt buskort. Det vil sige, at man aktivt skal give besked, hvis man ikke skal bruge buskort næste skoleår.
Heidi skal have besked på mail (hne@tsfriskole.dk) senest d. 15. maj 2023, hvis man ikke ønsker buskort til næste skoleår. Hvis man ikke får givet besked inden ovenstående dato, vil man blive opkrævet den udgift, skolen får ved for sen afmeldelse af buskort.

FORÅRSKONCERT
Kom til forårskoncert onsdag d. 24. maj – 0., 3. og 6. klasse samt elever fra Musikskolen optræder. Koncerten starter 18.30, og der kan købes forfriskninger i pausen – alle er velkomne!

SPILOPKOLONI
Årets Spilop-koloni afvikles 1.-2. juni – mere information udsendes.

ANSØGNING OM TILSKUD TIL SKOLEPENGE
Hermed formular til forældreansøgning: Forældreansøgning 23-24