VELKOMMEN TILBAGE
Vi ønsker alle hjertelig velkommen tilbage efter ferie og håber, vi ses på mandag d. 12. august klokken 8.40-10.00, hvor vi skyder det nye skoleår i gang.

ÅRSHJUL & FERIER
Skolens årshjul kan hentes her: ÅRSHJUL 24-25
NB vedr. ferier:
Normalvis følger vi ferieplanen for Brønderslev kommune, men der er i år lavet en afvigelse herfra, som betyder, at skoleåret starter mandag d. 12. august.
Ligeledes er juleferien ændret, så den varer fra og med lørdag d. 21. december, 2024, til og med onsdag d. 1. januar, 2025.

SKOLESKEMA 24-25
Skemaet kan hentes her: Skoleskema 24-25

PERSONALE
Vi kan byde velkommen til Mette Hagger Andersen, der er startet pr. 1. august, og bl.a. skal være dansklærer i 4. klasse og matematiklærer i 1. klasse. Vi byder Mette hjerteligt velkommen og håber, du vil komme til at trives godt hos os.

TUSIND TAK FOR SOMMERVEDLIGEHOLD
At møde ind på skolen efter sommerferie er en helt særlig oplevelse – hold da op, hvor er her flot og rent! Tusind tak til forældre og personale for den store indsats – det er bare skønt for vores elever, at de  får lov at gå i skole, hvor der er så fint og lækkert!

FORÆLDREMØDER
Sensommerens forældremøder kommer til at ligge således

• Indskoling: Tirsdag d. 20. august, 17.00
  • Mellemtrin: Torsdag d. 29. august, 17.00
  • Udskoling: Onsdag d. 14. august, 17.00

KORKESTER
Korkester er et frivilligt musiktilbud til 4.-6. klasse, som ligger i 7. lektion torsdag og varetages af Mette og Karin.

SCIENCE FOR MELLEMTRINNET
Science er ligeledes et frivilligt tilbud til 4.-6. klasse, hvor der arbejdes med bl.a. programmering og kemiske undersøgelser mv. Timen ligger onsdag i 7. lektion og varetages af Jens.

matX FOR UDSKOLINGEN
matX er et frivilligt tilbud til eleverne i 7.-9. klasse, hvor de tilbydes at få ekstra udfordringer i matematik. Timen ligger onsdag i 7. lektion og varetages af Tue.

FORÆLDREANSØGNING SKOLEPENGE
Skema til ansøgning kan hentes her: Forældreansøgningsskema fripladstilskud 24-25
Skemaet afleveres i udfyldt stand på kontoret senest 1. september.