INVITATION TIL RECEPTION
Fredag d. 20. juni holder skolen reception for Marianne Hejlesen, der har valgt at starte sit otium efter dette skoleår. Marianne har været her i 20 år, og vi glæder os til at invitere både nuværende og tidligere forældre og samarbejdspartnere til reception og fejring kl. 14-17 i Kulturhuset.
INDVIELSE AF SKOVHYTTEN
De fleste har nok bemærket den flotte hytte, der hen over vinteren er skudt op ved indgangen til Stenumskoven, og vi gør klar til indvielse onsdag d. 4. juni.
Skolen og børnehaven fejrer indvielsen klokken 12, og klokken 16 er der åben invitation til alle områdets familier og borgere.
Læs mere her: SKOVHYTTE INDVIELSE
MØDE VEDR. VEDLIGEHOLD
Hermed indkaldes alle klasseforældreråd til møde vedr. sommervedligehold onsdag d. 18. juni klokken 17.00.
Spiloppen bliver til Ude-SFO fra august 2025
Som annonceret i forrige nyhedsbrev bliver skolens SFO til Ude-SFO fra august. I vores iver efter at breake den gode nyhed fik vi ikke skrevet tider for morgenpasning – alle tider kommer her:
Fra august er der nye åbningstider i Ude-SFO’en
- Mandag, tirsdag og torsdag 12.30-17.00
- Onsdag kl. 13.15-17.00
- Fredag 12.30-16.00
MORGENÅBNING FORTSÆTTER UÆNDRET FRA 6.30-7.55.
Elevernes skoledag slutter, når SFO’en starter, dog slutter 3. klasses skoledag først 13.15 fredag.
JA TAK TILBUD
Som noget nyt har vi et ja-tak tilbud til alle eleverne i 3. klasse, hvor det i august og september kun koster 1,- pr. måned at gå i Ude-SFO.
Ja, du læste rigtigt: 1 krone for 1 hel måned i SFO’en!
PÆDAGOGISK DAG I SPILOPPEN
Onsdag den 18. juni holder vi pædagogisk dag for hele personalet. Det betyder, at institutionens faste personale er fraværende denne dag, og at børnene i stedet vil blive passet af vikarer.
Hvis I har mulighed for at hente jeres barn tidligere denne dag, vil det være en stor hjælp for os.
DIMISSION
Årets fest for 9. klasse foregår tirsdag d. 24. juni – invitation udsendes i uge 24.
SIDSTE SKOLEDAG FØR SOMMERFERIEN
Fredag d. 27. juni er sidste skoledag før ferien, hvor mødetiden er 8.40-11.15.
Traditionen tro slutter vi af med fællessamling i salen klokken 10.00, hvor alle er velkomne.
