AKTIVITETER
Vi er rigtig kommet i gang med aktiviteter med børnene. Aktiviteter, vi laver i løbet af ugen, vil være på tavlen ind mod køkkenet.
Vi havde en dag med Wellness for fødderne, hvilket var et stort hit. Børnene hjalp hinanden og var tæt på, der var god stemning og hygge omkring dette.
Vi laver aktiviteter, som både kan ramme bredt og nogle gange en lille gruppe af børn.
Vi er ved at være klar med årshjulet og af kommende aktiviteter har vi følgende

• Høst tema i uge 38 og 39,  hvor I vil modtage en mail omkring dette. Særligt d. 29.9. er der afslutning med mad, som er lavet ud af børnenes ”høst”
  • For alle elever, der går i 2., 3. og 4. klasse, vil der komme en særlig temafest torsdag den 27. oktober fra kl 17.00-20.00 – invitation vil blive sendt med eleverne hjem.

PRAKTISK
Vi er stadig meget ude, og det begynder at blive lidt koldere og mere blæsende. Der er lavet en fin tjekliste til garderoberne, og det varer ikke længe inden termojakker/vindjakker er nødvendige.

EFTERÅRSFERIE
Der vil blive sendt mail ud omkring AKTIV tilmelding til efterårsferien.

Vi glæder os rigtig meget til at holde fest og lave sjove aktiviteter med børnene!

Sensommer-hilsner

Mikkel, Mette, Rasmus Birgitte & Mika