SIDEN SIDST
I marts havde vi disco for 2. og 3. kl. Børnene havde en fantastisk aften, der bød på fællesspisning, hvor omgivelserne var pyntet i ægte disco-stil. Pølsehorn og pizzasnegle blev skyllet ned med grønne og røde drinks. I Stuk var der godt gang i den både med musik, dans og konkurrencer. Boden blev åbnet, og der blev handlet for alle 25 kroner. Vi glæder os allerede til næste gang.

VIGTIGE DATOER
Vi tager stadig i mod tilmelding til vores påskefrokost til og med d. 4. april – vi sætter fokus på fællesskabet og det sociale samvær omkring et måltid.
Der er kommet mails ud om, hvornår børnene holder fri i sommerferien, fristen for at melde tilbage er den 19. april.

OVERTØJ
Forårsvejr er ofte et skift i garderoben, og forhåbentlig kan vi snart sige farvel og tak til flyverdragterne og i stedet fylde garderoben med de lidt tyndere jakker og termotøj.

NATUR & TRIVSEL
I natur og trivsel har vi fokus på samarbejdet mellem eleverne på tværs af klasserne, og vi opdeler både i pige-drenge grupper og på tværs af disse. Vi ser en stor kreativitet, hvor relationer blive styrket, og børnene har lyst til at være sammen og hjælpe hinanden.

Påskehilsener fra
Birgitte, Mikkel, Rasmus, Mette & Mika