PERSONALE
Som de fleste nok har hørt, har Heidi Vesterskov fået ny stilling pr. 1. oktober, og vi er derfor i gang med at finde Heidis afløser. Vi takker Heidi for hendes store og engagerede indsats i Spiloppen og på resten af matriklen og ønsker Heidi det allerbedste i tiden frem!

HILSEN FRA VORE CHAUFFØRER
Den mørke tid er på vej – husk trafikveste i morgentrafikken, så børn og voksne bliver synlige.

BODEN
7. klasse har gjort klar til boden, der starter fra og med uge 37 – læs nærmere her: Skolebod 21-22

PERSONALEARRANGEMENT 17. SEPTEMBER
Grundet personalearrangement slutter undervisningen klokken 12.30 fredag d. 17. september.

SKOLE-HJEM SAMTALER
Efterårets samtaler finder sted tirsdag og torsdag samt onsdag i hhv. uge 40 og 41.
Invitationer sendes med eleverne hjem i uge 36.

INFORMATION FRA BRØNDERSLEV KOMMUNE VEDR. OVERVÆGTSKLINIK
Vi har nu i snart tre år haft et behandlingstilbud til familier med skolebørn, som har overvægt. Vi har ca. 60 børn/unge/familier, som går hos os. Dit barn behøver ikke at have meget overvægt for at gå hos os, nogle gange er det et kortere forløb der er behov for. Forløbet er ikke tidsbegrænset, man kan være hos os så længe overvægtsteamet og familien vurderer, at det giver mening. Familierne, vi møder, har ofte gjort rigtigt meget for at ændre livsstil med varierende held. Vi hjælper med at målrette indsatsen, så man får mest muligt ud af anstrengelserne.
Man kan vælge at gå i Sundhedscenter Øst (Multebærvej 5 i Dronninglund) eller i Sundhedshuset i Brønderslev (Tolstrupvej 91). Hvis du vil høre mere om det, kan du kontakte skolens sundhedsplejerske.
Du kan også finde mere information i vedhæftede folder. Vores ansøgningsskema ligger på Brønderslev kommunes hjemmeside, søg på ”Overvægtsklinikken”.
Læs mere her: Overvægtsklinikken