SPIL DANSK
Torsdag d. 4. november holder vi fællestime for alle på skolen, hvor vi fejrer Spil Dansk med fællessang samt musik ved Korkester og Lærerband.

PÆDAGOGISK DAG I SPILOPPEN
Fredag d. 5. november holder alle de voksne Spilopper – Birgitte, Mette, Mikkel, Mika og Rasmus – pædagogisk dag, så der er dækket ind med vikarer i stedet.

CORONA-TEST
Fra 1. november vil det være muligt at blive testet på skolen på fredage mellem 11.30-13.30.

KARAKTERER
19. november udsendes karakterer til 7.-9. klasse.

FAGDAGSUGE
Uge 47 bliver som vanligt en anderledes uge, hvor skemaet bliver ryddet til fordel for fagdage med forskelligt indhold.

Mødetider for 0.-3. klasse: 7.55-12.30
Mødetider for 4.-8. klasse: 7.55-13.15

Skolebussen kører hver dag klokken 12.30 og 13.15.

9. KLASSE I PRAKTIK
Ligeledes i uge 47 er 9. klasse i praktik, og vi ønsker eleverne nogle gode oplevelser!

JULEKLIPPEDAG
Mandag d. 29. november skruer vi op for julestemningen med juleklip i klasserne fra 7.55-12.30 og starter dagen med julesange i forhallen fra ca. 7.40 – der er kaffe på kanden hele dagen.

BREV FRA MINISTERIET VEDR. FOREBYGGELSE AF SMITSOMME SYGDOMME
Hermed information fra Sundhedsstyrelsen: Brev til forældre om forebyggelse af smitsomme sygdomme