BESKED VEDR. SKOLEFEST
Traditionen tro medbringer forældrene selv kaffe & te til kagebordet, men i år vil vi også bede jer medbringe kopper selv – vi sørger for kagetallerkener.

PERSONALE
Søren Bomholt, der i en årrække har været skolens buschauffør, stopper pr. 01. maj grundet helbredsmæssige årsager. Vi takker Søren for indsatsen på TSF – tak for dit altid hjælpsomme og venlige væsen!

BUSKORT
De familier, der er brugere af NT, bedes læse følgende besked vedr. samtykke: NT vedr. samtykke 250422

PRØVER MV. FOR 9. KLASSE
I næste uge afholdes årets skriftlige prøver 2.-4. maj, og herefter går det slag i slag med elevernes sidste måneder på skolen.
Eleverne fortsætter med undervisning til og med 2. juni, men har “Sidste skoledag” fredag d. 20. maj sammen med kommunens øvrige elever – plan for alle aktiviteter udsendes direkte til klassen.

BESØG AF NYE 0. KLASSE
Mandag og tirsdag d. 2.-3. maj får vi besøg af de kommende elever fra både børnehaven og ude fra.

KONFIRMATIONER 2022
Fredag d. 13. maj er der konfirmation i Tolstrup Kirke og søndag d. 15. maj i Vesterkirken.
Desuden har vi elever, der skal konfirmeres i hhv. Jerslev Kirke d. 1. maj samt Thise Kirke d. 8. maj.
Vi ønsker de unge mennesker og deres familier nogle dejlige dage.

TUR UD I DET BLÅ
Torsdag d. 12. maj har vi arrangeret en tur for alle elever. Vi tager afsted fra skolen klokken 7.55 og er tilbage igen ca. 13.00 – destinationen afsløres inden længe.

FÆLLES EFTERMIDDAG FOR ALLE ANSATTE
Torsdag d. 19. maj afholdes fælles eftermiddag for alle ansatte, hvor vi skal arbejde videre med Kerneopgaven TSF 010119, hvorfor undervisningen denne dag slutter klokken 12.30.
Vi håber, I vil hjælpe os med at hente tidligt i Spiloppen denne dag, for vi må bemande med vikarer.

FORÅRSKONCERT
Onsdag d. 1. juni klokken 18.30 vil vi i samarbejde med Kulturskolen afholde forårskoncert – mere information følger.