VELKOMMEN TIL ET NYT SKOLEÅR
Hjerteligt velkommen tilbage til alle elever, forældre og ansatte!
Vi håber, I alle har haft en dejlig sommer, og vi glæder os til sammen med jer at lave en festlig skolestart på mandag d. 8. august fra 8.40-10.00.
Vi samles i forhallen for at synge skoleåret i gang, og der er som vanligt kaffe og rundstykker til forældrene, mens eleverne går til deres klasser.

TAK FOR SOMMERVEDLIGEHOLD
Tusind tak til alle forældre og ansatte for det store arbejde ved sommerens vedligehold – hvor er skolen flot og fin!

BUSPLAN 22-23
Busplan for skoleåret 22-23: Skolebusplan 22-23
Busplan B: Skolebusplan B 22-23

SKOLEMAD
Spisebordet vil fremover levere mad tirsdag og torsdag – klik ind på hjemmesiden her: Spisebordet
Skoleboden vil sælge pølsebrød og pizzaer mv. mandag-onsdag-fredag som supplement til madpakken.

SKOLENS ÅRSHJUL
Skolens årshjul kan findes her: Skolens årshjul 22-23

FORÆLDREMØDER
Datoer for forældremøderne ser således ud

• 0.-3. klasse: 23. august
  • 4.-6. klasse: 16. august
  • 7.-9. klasse: 18. august

Alle møder starter med fælles oplæg i salen klokken 17.00 og fortsætter efterfølgende i klasselokalerne.

HILSEN FRA BIBLIOTEKET
Kære forældre
Vi har et godt tilbud til jer.
Fra mandag d. 1. august får Det Mobile Bibliotek en ny køreplan, der gør det nemmere for jer at komme på biblioteket. Fremover vil vi have en holdeplads ved jeres skole, sådan at børnene får mulighed for et besøg i Det Mobile Bibliotek i frikvarteret eller efter skoletid – se mere her: Det mobile bibliotek
Det Mobile Bibliotek er fyldt med gode historier til børn og voksne i alle aldre. Det er gratis at låne, I kan oprette jer som brugere hjemmefra via vores hjemmeside (http://www.bronderslevbib.dk).
Du er altid velkommen til at kigge indenfor, blive inspireret og få en snak om din næste gode læseoplevelse. Vi glæder os til at møde jer i Det Mobile Bibliotek efter sommerferien.

Læseglade hilsner fra
Brønderslev Bibliotek

SKOLEFOTO
Skolefotografen kommer på skolen 18.-19. august – nærmere info udsendes via klasselærerne.

KORKESTER – ET FRIVILLIGT TILBUD FOR 4.-6. KLASSE
På skemaet for 4.-6. klasse er der Korkester i 7. lektion om mandagen.
Korkester er et gratis og frivilligt tilbud til eleverne – mere info udsendes via klasselæreren.

TILSKUD TIL SKOLEPENGENEDSÆTTELSE
Ansøgningsskema for skoleåret 22-23 findes her: Ansøgning tilskud til skolepenge 2022
Frist for aflevering på kontoret er 31. august.