Kære forældre

Vi har i dag oplevet besøg af en ubuden gæst, en ung mand, som blev fysisk overfor Mads, vores viceskoleleder. Gæsten, der stod ved skolens indgang og røg, blev bedt om gå, men da han ikke ville gå, udviklede situationen sig, og politiet blev tilkaldt, hvorefter de tog den unge mand med.

Nogle af eleverne oplevede episoden på tæt hold, mens andre kun hørte om det fra kammerater, og andre igen slet ikke opdagede noget. Vi samlede alle eleverne i salen for kort at fortælle, hvad der skete, men også at Mads har det ok, og at vi voksne hjalp hinanden med at få styr på situationen.

Efterfølgende er der i klasserne blevet snakket, og der har været mulighed for at stille spørgsmål, men da børn oplever forskelligt, opfordrer vi jer til at tage en snak derhjemme og meget gerne melde tilbage til klasselæreren, hvis der er noget, vi skal være opmærksomme på.

Vi har endvidere været i kontakt med Børne- og Familieafdelingen, der også gerne må kontaktes ved spørgsmål eller bekymringer, ring til bagvagten på 2320 0095.

Marianne