Skolen summer af liv, og elever og lærere knokler på livet løs for at få alt til at gå op i en højere enhed til skolefesten. Vi glæder os til at vise jer det hele i morgen. Pølseboden åbner kl. 17 og showet går i gang kl. 18. Der vil være minitivoli, disko, spøgelsesgang, kagebord og meget mere. I år vil vi slå et ekstra slag for fællesskabet, da vi har mange familier, som skal opleve skolefesten for første gang. Derfor bliver det sådan at kaffebordene får et skilt med klassenavn, så man kan sidde sammen med de andre forældre i sit barns klasse. Vi glæder os til jer – der er 481 tilmeldte.
Der er generalprøve torsdag kl. 11. Her er bedsteforældre og andre, som ikke kan komme om aftenen, meget velkomne.
Mødetiden fredag er 8.40 – 11.15. Derfor er bus-tiderne ændrede, og man kan forvente, at bussen kommer 30 minutter senere om morgenen.
Husk at der er generalforsamling onsdag d. 22/4 2026 kl. 19 i Kulturhuset.
